Tuesday, February 2, 2016

MENJADI AHLI 4LIFE

BERMINAT UNTUK JADI AHLI 4LIFE/ AGEN KAMI ? 



Kami menyediakan latihan dan kelas bagi membantu ANDA sehingga berjaya. Disamping dapat tambahkan pendapatan, kita juga dapat sampaikan manfaat Kesihatan kepada orang ramai. 

Jika anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli atau mahu maklumat lanjut, sila hubungi saya Dr Nik Rahim Nik Wajis  di talian 014 820 7111 atau email kepada saya drnrnw@gmail.com. Ibu Pejabat 4life di Amcorp Tower, Aras 5. 

Banyak kelebihan Jadi Ahli 4life/Distributor 4life :

1.Sebarang pembelian produk 4life , ANDA akan mendapat membeli dengan harga ahli. Contoh : Harga ahli bagi TF advanced RM179.00, Harga runcit RM214.80, Sekiranya ANDA membeli PAKEJ AUTOSHIP , Bagi 4 botol TF Advanced ialah RM594.00 iaitu bersamaan RM148.50 sebotol, Penjimatan sebanyak RM122.  Sangat-sangat menjimatkan sekiranya anda sebagai ahli dapat memiliki produk 4lilfe dengan harga pakej seperti di atas. 

2.Pembayaran sehingga 64% (maklumat lanjut sila hubungi saya) 

3. Pembelian melebihi 100 LP, ANDA akan dibayar komisen sebanyak 25% bagi setiap LP yang diperolehi. 

4. Rapid Reward dengan pendaftaran Ahli baru, ANDA dibayar komisen 25% daripada LP pembelian pertama beliau. 

5. Setiap ahli yang menyertai anda sebagai preferer Customer, Setiap pembelian ahli tersebut, anda akan dibayar sebanyak 25% daripada nilai LP yang dibelanjakan. 

6. Dapat menjana pendapatan tambahan apabila mengikuti plan perniagaan 4life. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Latihan percuma akan diberikan kepada ANDA yang berminat menjadi ahli perniagaan kami. Peniagaan boleh diwarisi kepada anak sekiranya ANDA telah tiada. 

7. Anda juga dapat menikmati pakej Pelancongan yang disediakan oleh 4life melalui Great Escape Reward. Great Escape hanya layak kepada distributor yang menunjukkan prestasi yang baik dalam peniagaan 4life 
 

No comments:

Post a Comment